שמעתי ש…מיתוסים על הגדלת חזה

מאת MyPrice

הסיליקון מסרטן:

לא ולא! בעבר וגם היום נבדקו ונבדקים חומרים המכילים סיליקון בכל מקום בארץ ובעולם העובד עם חומרים אלה. לא נמצא שום קשר בינם לבין סרטן. במחקרים הוכח שאחוז חולות סרטן השד אצל נשים מושתלות סיליקון וכאלה אשר לא ביצעו ניתוח כזה הוא זהה. הסיליקון הוא חומר יעיל ובטוח, והשימוש בו להשתלות מותר בכל העולם.

צילום הממוגרפיה אינו יעיל אצל נשים שעברו הגדלת חזה:

שתל הסיליקון יכול להסתיר כ-10% מרקמת השד בעת צילום הממוגרפיה. לכן בעת שמושתלת סיליקון עוברת בדיקת ממוגרפיה עליה לידע את הבודק בעובדה שהושתל לה שתל סיליקון, ואז יבוצע בה צילום נוסף במנח מיוחד כדי לראות גם את הקטע המוסתר.

בדיקת ממוגרפיה גורמת לפיצוץ השתלים:

מעטפת שתל הסיליקון היא חזקה מאד. אין סיכוי שלחץ ברמה של בדיקת הממוגרפיה יפוצץ שתל כזה.

השתלים מתפוצצים בטיסה:

לא ולא! השתלים אינם מכילים אוויר אלא ג'ל סיליקון בלבד, לכן, בניגוד לאוויר או לכל גז אחר אשר מתפשטים בלחץ אוויר נמוך, נפחם לא ישתנה כאשר לחץ האוויר יורד בגובה רב.

אחרי הגדלת חזה לא ניתן להיניק:

לא נכון! במהלך הניתוח יוצר המנתח כיס בחזה, שדרכו מוכנס שתל הסיליקון. כיס זה ממוקם מאחורי השד ולא בתוכו, לכן הוא אינו פוגע בצינורות ובבלוטות החלב, וגם לא בפטמה. כמו כן הוכח כי חלב אם שעברה השתלת סיליקון אינו מכיל סיליקון.

תאונת דרכים או חבלה גורמים נזק לשתל:

שתל הסיליקון הוא חזק וגמיש, כל שהסיכוי שייפגע ממכה קהה בתאונת דרכים הוא נמוך מאד.

גודל השתל יקבע את צורת השד לאחר הניתוח:

לא נכון. צורת השד המתקבלת תלויה במספר גורמים רב. את השתל בוחרים לפי מימדי החזה של האישה (אורך, רוחב, גובה), ולא לפי הנפח. שתלים זהים, למשל, יתנו תוצאות שונות לחלוטין אצל נשים עם מבנה גוף, משקל וצורות שד שונים.

הגדלת חזה היא פתרון לחזה נפול:

לא ולא! חזה נפול נוצר בגלל רפיון שרירים ועודף עור. שתל אינו יכול לתקן את שני הגורמים האלה. הוא מוסיף נפח בלבד. הפתרון לחזה נפול הוא ניתוח הרמת חזה, אשר לפעמים מתבצע בד בבד עם ניתוח הגדלת החזה. אלא ששילוב כזה עלול להחזיק מעמד זמן קצר בלבד. בכל מקרה יש להתייעץ עם הרופא.

הגדלת חזה גורמת לכאבי גב בגלל תוספת המשקל:

לא נכון. תוספת המשקל מתבטאת, ברוב המכריע של המקרים, ב-250-300 גר' לכל שד. זוהי תוספת קטנה מאד וזניחה. כדי להשפיע על היציבה ולגרום לכאב גב צריכים השתלים לשקול 500 גר' כל אחד. שתלים כאלה אכן עלולים להוות מעמסה על עמוד השדרה. השתלת שלים בגודל כזה תלויה במצב הרפואי של גבה של האישה, ובכל מקרה יש לדון בנושא זה עם הרופא המטפל ועם המנתח.

חובה להחליף שתלים בכל 10 שנים:

לא היום! עד שנת 1995 הייתה מעטפת שתלי הסיליקון דקה ונוטה להיקרע בקלות. היום המעטפה היא חזקה מאד והשתלים אינם נקרעים בנקל. הסיליקון שבתוך השתל, שהיום הוא בצורת ג'ל, עמיד ושומר על צורתו, ולא נוזלי כבעבר. הוא נשמר בכל צורה בה עוצב מראש. חברות השתלים מעניקות אחריות החלפה לכל החיים. לא ניתן להבטיח כי השתל אכן יחזיק מעמד כל החיים, אולם אין צורך בהחלפה תקופתית. בכל מקרה, יש להיבדק בכל שנה אצל הרופא המנתח.

לכן: אם החלטתן שאתן זקוקות לניתוח הגדלת חזה- בדקו והשוו מרפאות, רופאים, תנאים ומחירים. אחרי השוואה של מספר מרפאות בחרו את זו המתאימה לכן ביותר. אחרי הניתוח תרגישו שלימות יותר עם עצמכן, בטוחות בעצמכן ויפות וסקסיות יותר בעיני הגברים. ניתוח הגדלת חזה יעניק לכן איכות חיים

מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים
בקליק אחד תשלח פנייה בכל תחום לעד חמישה נותני שירות באזור מגורייך ותוכל לקבל 5 הצעות רלוונטיות לבקשתך.
קבל 5 הצעות בקליק
ניתוחים פלסטיים
הסרת שיער

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן