הגדלת חזה זכויות המטופלת

מאת MyPrice

כאשר ניגשים למרפאה על מנת לעבור ניתוח פלסטי, אם ניתוח הגדלת חזה או כל ניתוח אחר, המרפאה מגישה למטופלת (או למטופל) חוזה עליו הוא צריך לחתום. חוזה זה מאשר את הסכמתו לניתוח, לפי התנאים שהמרפאה מציעה לו, ההתניות, וכמובן- לא מעט סעיפים אשר משחררים את המרפאה מאחריות לניתוח במקרים שונים.

חתימה על חוזה זה מהווה, למעשה, את הסכמתה של המטופלת לעבור את הניתוח לפי התנאים של המרפאה. חשוב לציין שאין מדובר בתנאים גרועים או משפילים. בסופו של דבר המרפאה מעוניינת שהמטופלת תעבור אצלה את הניתוח ותהיה מרוצה, אך עם זאת חשוב מאוד שהמטופלת תדע מהן זכויותיה במידה והניתוח לא הצליח.

לפני שאומר מה הן זכויות אלה אציין שישנם ניתוחים אשר אינם מצליחים מסיבות אובייקטיביות. אם ניקח, לדוגמא, ניתוח הגדלת חזה, הרי שהניתוח יכול להיכשל בגלל מבנה שד שאינו בנוי להחזיק שתל, או בגלל שבעת הניתוח מתגלה זיהום באזור או אולי בגלל שהמטופלת הסתירה מן הרופאים מצב בריאותי מסוים אשר מקשה ולא מאפשר לבצע את הניתוח. במקרים אלו האשמה אינה נופלת על הרופאים או על המרפאה.

מתי יכולה המטופלת לדרוש ניתוח חוזר או החזר כספי? כאשר הניתוח מתבצע לא כפי שנקבע מראש על ידי הרופא ועל ידה. למשל, כאשר הרופא משתיל שתל קטן או גדול ממה שנקבע- המטופלת יכולה לדרוש את הוצאתו והכנסתו של שתל אחר. כאשר הניתוח לא מתבצע על ידי הרופא שלה אלא על ידי רופא אחר של המרפאה, ונכשל. או כאשר הומלץ לה לבצע ניתוח למרות שהיא כלל לא יכלה לעבור אותו, זאת, כמובן, מתוך ידיעה שהרופא ידע שהניתוח לא מתאים לה ובכל זאת ביצע בה את הניתוח.

חשוב לקרוא את החוזה שבין המרפאה לביניכן, על מנת לבדוק איזו ערבויות ניתנות לכן במקרה של אי הצלחה בניתוח. חשוב שהחוזה ידגיש שכל טיפול שיידרש אחרי הניתוח יתבצע על ידי הרופא המנתח, ובמקרה של אי שביעות רצון קיצונית מהניתוח או חוסר הצלחה שלו מסיבות לא אובייקטיביות תוכלו לעבור ניתוח חוזר ללא תשלום או בתשלום מופחת. על מנת לברר את כל זכויותיכן יש לבדוק אותן באגודה לזכויות החולה או במשרד הבריאות.

מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים
בקליק אחד תשלח פנייה בכל תחום לעד חמישה נותני שירות באזור מגורייך ותוכל לקבל 5 הצעות רלוונטיות לבקשתך.
קבל 5 הצעות בקליק
ניתוחים פלסטיים
הגדלת חזה

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן