ניתוח פלסטי ? מה חשוב לדעת

מאת MyPrice

התפתחות של טכנולוגיות חדשות מאפשרת היום טיפולים, ניתוחים פלסטיים ושימוש בעזרים כאלה אשר לא היינו יכולים לבצע בעבר. בנוסף על שאיבות שומן, הגדלת והקטנת חזה, עיצוב האף ועוד, נוספו לנו היום הזרקות בוטוקס, מיזוטראפיה, עיצוב הואגינה ואפילו הוספת כמה סנטימטרים לגובה.

חלקם של הניתוחים הפלסטיים טומן בחובו סכנות של תופעות לוואי- רפואיות וגם פסיכולוגיות. אכזבה מתוצאות הניתוח עלולה לגרום לנו לסיבוכים קשים. לכן, לפני ביצוע ניתוח פלסטי למטרות אסתטיות חשוב להיפגש עם פסיכולוג, אשר יברר אם הניתוח אכן הכרחי, ואם אנחנו מוכנים נפשית לתוצאותיו, גם אם לא יתקבלו בדיוק לפי הציפיות שלנו.

אם החלטת שאין לך מנוס מניתוח פלסטי– פעל בחכמה. אסוף את כל המידע שתמצא על הניתוח בו אתה מעוניין. היום המידה זמין: באינטרנט, בקופת החולים, מידע מחברים או מכרים שעברו את אותו הניתוח.

וודא שלרופא בו בחרת לביצוע הניתוח הפלסטי יש הסמכת מנתח, ואם הוא אכן מומחה כירורגיה פלסטית . לרופא מומחה יש תעודה על כך ממשרד הבריאות ותעודת חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית. חתמו על חוזה עם הרופא, בו יפורטו כל הפרטים בנוגע לניתוח הפלסטי שלכם. אם הנכם חותמים על החוזה עם מרפאה- יש להקפיד על רישום זהותו המדויקת של הרופא המנתח.

היפגש עם יותר ממומחה אחד, וקבל כמה חוות דעת באשר לנחיצות הניתוח ולדרך ביצועו. היפגש עם המנתח וקבל ממנו מידע מדויק ומסודר על הניתוח על כל שלביו, החל מן הבדיקות הרפואיות הנחוצות , האשפוז, הניתוח עצמו וזמן ההחלמה. אל תדלג על השאלות הקשות בנוגע לתופעות הלוואי היכולות לצוץ, דרך הטיפול בהן וניתוח תיקון במידה שיש צורך בו. ברר אם ניתוח תיקון כרוך בתשלום נוסף. חשוב שתקבלו מידע זה מן הרופא המנתח, ולא מאף אדם אחר במרפאה.

רוב המנתחים הפלסטיים שוכרים חדר ניתוח לצורך הניתוח. וודאו כי חדר הניתוח אותו שוכר הרופא שלכם עומד בדרישות משרד הבריאות ומאושר על ידו.

רוב הניתוחים הפלסטיים מתבצעים בהרדמה מלאה. בדקו מיהו הרופא המרדים, באלו חומרים וטכניקות הוא משתמש, והאם בסמוך לחדר הניתוח מצוי גם חדר טיפול נמרץ אשר הכרחי במקרה שמשהו משתבש.

כשאנחנו חושבים על המונח ניתוח פלסטי , מיד עולות במוחנו תמונות של שחקניות קולנוע, פנים מושלמים, גוף חטוב וחלק. אל לנו לשכוח שניתוח פלסטי הוא ניתוח כמו כל ניתוח: התערבות כירורגית רפואית אשר עלולה להיות טראומטית לגופנו, לגרור אותנו לסיבוכים ולתופעות לוואי ולא להביא את התוצאות המקוות. לכן יש לשקול היטב אם אכן הניתוח הפלסטי הוא הכרחי, ואם החלטנו שכך הדבר- לבצע אותו במקום הטוב ביותר, בתנאים הטובים ביותר.

מאמר זה הוגש לכם מטעם חברת מיפרייס השוואת מחירים
בקליק אחד תשלח פנייה בכל תחום לעד חמישה נותני שירות באזור מגורייך ותוכל לקבל 5 הצעות רלוונטיות לבקשתך.
קבל 5 הצעות בקליק
ניתוחים פלסטיים
הגדלת חזה

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן